Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

kluk.od.lopaty

24. 2. 2010 10:39
Díky...

Už dlouho jsem se tak nepobavil... Článek si ukládám do záložek! ;-)

Pavel Nitka

0 0
možnosti
E

edith

23. 2. 2010 20:59
Pěkné

Tohle mě opravdu pobavilo, super hlášky. Rozhodně bych to nebrala jako urážku nebo neúctu, kdo někdy četl třeba diskuze o tenisu a komentáře o vhledu hráček, tak ví, jak taková "inteligentní diskuze" taky může vypadat....

0 0
možnosti
PC

chataricek

23. 2. 2010 16:59
Díky

Díky Vám za to shrnutí na blogu. I já si myslím - že s humorem jde vše lépe. A včerejší humor a hlášky na diskusi - byl odreagováním se ze zklamání. Přeci jen, čekali jsme více :-). A myslím si, že s úsměvem si to přečte třeba i pan Kožíšek. Je to opravdu povedená diskuse, která není sprostá a ukazuje na naši schopnost - dokázat švejskovsky zareagovat tam, kde stejně nic jiného už nezbývá :-). Ostatně - sport by měl být především zábavou - a včera to zábava byla. Takže co ... :-). A do dalších závodů držíme palce R^.

0 0
možnosti
B

bic_na_oranzove

23. 2. 2010 23:18
Re: Díky

R^

0 0
možnosti
F

francoa

23. 2. 2010 12:36
Když jsem viděl na začátku sezony naše repre kombinézy

řekl jsem, že k nim už jenrozdat červaný nosy a čepice s rolničkama. Netušil jsem, že to má zkrytý význam. 8-o

0 0
možnosti
JN

Yesname

23. 2. 2010 23:50
Re: Když jsem viděl na začátku sezony naše repre kombinézy

...skrytý...

Mně se ty kombinézy líbí. Nicméně pravda je, že Sáblíkové by červený klaunský nos určitě slušel. Takhle jsi to myslel?

0 0
možnosti
LU

Sven Gumby

23. 2. 2010 11:05
Noooo

Věřím, že v přímém přenosu se všichni diskutující váleli smíchem, ale záznam je takový.... nicmoc, řekněme.

0 0
možnosti
LZL1

Leporelo z lepenky 1.4

23. 2. 2010 11:43
Re: Noooo

to věřím ... prostě někdy se to tak sejde ... a když se toho přímo neúčastníš, tak ze záznamu těžko chytáš tu atmosféru ...

0 0
možnosti
LZL1

Leporelo z lepenky 1.2

23. 2. 2010 10:59
A MayaMoya taky dobrý ...

;-D Dušan místní diskuze, koukám :-)

0 0
možnosti
LZL1

Leporelo z lepenky 1.2

23. 2. 2010 10:55
Byla to skvělá zábava ...

a co nám zúčastněným také po tom prima zážitku zbývalo, že? ;-D

0 0
možnosti
OT

ulrik

23. 2. 2010 9:57
thick heads

Koukám kolik je vysloveně zabedněných lidí, kteří si nedokáží uvědomit, že ten článek není o tom jak kvalitně chudák smolař Kožíšek jel, ale o tom, jak je lidská tvořivost zábavná. I když pravda, v přímém přenosu všechny ty hlášky vyzní líp než zpětně.

Nicméně asi měla napsat boldem, že tohle není nic proti Kožíškovi, spousta laciných mravokárců z horní dolní se najde vždy a většina z nich neumí číst či dočíst...:)

0 0
možnosti
BT

Barbarka_CZ

23. 2. 2010 12:56
Re: thick heads

Jsem ráda, že se stále najdou i tací, kteří pochopili více než dobře. :-)

0 0
možnosti
DK

Dadako

23. 2. 2010 9:31
Tato včerejší diskuze

chvílemi hraničila s "dobrými mravy", ovšem faktem je, že jsem se díky tomu skvěle odreagoval po částečném zklamání z očekávání medaile ;-) Díky za selekci top hlášekR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2106x
Milovnice zvířat, sportu, knih, hudby, mé rodiny a dobrého jídla. Autorka knihy Poslední tanec (naleznete ji na http://www.stahuj-knihy.cz).