Barbora Tesnerová

Milovnice zvířat, sportu, knih, hudby, mé rodiny a dobrého jídla. Autorka knihy Poslední tanec (naleznete ji na http://www.stahuj-knihy.cz).

Barbora Tesnerová

Třeboňská veverka vypráví III. - Tohle počasí už není ani na draka…

Zdravím. Říkají mi Miky, To Miky. A někdy taky Tomiky. Jsem třeboňská veverka, speciální druh. Jsem totiž plyšák.

7.2.2012 v 6:03 | Karma: 6,22 | Přečteno: 441x | Diskuse| Osobní

Barbora Tesnerová

Třeboňská veverka vypráví II. - Jak se budu jmenovat?

Zdravím. Říkají mi Miky, To Miky. A někdy taky Tomiky. Jsem třeboňská veverka, speciální druh. Jsem totiž plyšák.

29.12.2011 v 14:48 | Karma: 6,35 | Přečteno: 533x | Diskuse| Osobní

Barbora Tesnerová

Třeboňská veverka vypráví I. - Stěhování do nového domova

Zdravím. Říkají mi Miky, To Miky. A někdy taky Tomiky. Jsem třeboňská veverka, speciální druh. Jsem totiž plyšák.

10.12.2011 v 13:24 | Karma: 6,35 | Přečteno: 533x | Diskuse| Osobní

Barbora Tesnerová

K čemu je mi dobrá Martiny podepsaná fotka

Včera jsem poprvé v životě vyrazila přivítat úspěšné sportovce, resp. úspěšnou sportovkyni při návratu z vrcholové akce. Přestože fotografie se příliš nepovedly, podařilo se mi ukořistit podpis dvojnásobné olympijské vítězky. A to za ty tři a půl hodiny čekání rozhodně stálo.

3.3.2010 v 14:07 | Karma: 19,30 | Přečteno: 1582x | Diskuse| Osobní

Barbora Tesnerová

Jak Kožíšek pobavil aneb Diskuze, jak má být

Dnešní, resp. včerejší závod sprinterských dvojic na olympijských hrách ve Vancouveru byl pro české barvy smolný a nedopadl zrovna podle představ. Duo Kožíšek - Koukal chtělo sahat po medaili, nakonec však po hned dvojnásobném zaváhání prvně jmenovaného skončilo s velkou ztrátou šesté. Tentokrát mi však vůbec nejde o výsledek tohoto závodu, jako spíš o jeho průběh. A hlavně pak o diskuzi, která se zrodila pod článkem pojednávajícím o tomto sprinterském finále.

23.2.2010 v 1:53 | Karma: 19,45 | Přečteno: 3413x | Diskuse| Sport

Barbora Tesnerová

Chcete ticho? Zamlaskejte!

Snad každý už se někdy ve svém životě potkal s člověkem, který chrápe (a to včetně sama sebe). Jak se však nepříjemného hluku, který narušuje noční klid, zbavit, abychom mohli přivítat toužebně očekávaný spánek? Jedním ze zaručených způsobů je, zdá se, zamlaskání.

13.1.2010 v 14:14 | Karma: 9,16 | Přečteno: 1564x | Diskuse| Osobní

Barbora Tesnerová

Finanční krize mi šetří výdaje

Nevěříte? Věřte.

19.2.2009 v 15:05 | Karma: 11,59 | Přečteno: 1705x | Diskuse| Ekonomika

Barbora Tesnerová

Digitalizace signálu - a co teď?

Bydlíme v rodinném domě se samostatnou anténou na střeše, která je zapojena do DVB-T přijímače a ten je pak napojen na televizi. Až dosud jsme měli digitální příjem v pořádku, ale včerejším dnem počínaje chytáme jen Primu, Óčko a Z1. Co to zase má být?!

14.9.2008 v 13:35 | Karma: 8,66 | Přečteno: 1046x | Diskuse| Ostatní

Barbora Tesnerová

Noční (ne)klid

V noci na dnešek jsem se nemohla odtrhnout od počítačové hry Football Manager 2008. Když jsem se pak rozhodla konečně skončit a vypnout toho mrchožrouta času, začal se někde v dáli ozývat podivný "chrchlavý" zvuk, který stále sílil. Posléze jsem pochopila, že se jedná o helikoptéru. Což o to, létající vrtulník je docela zajímavá podívaná, ale rozhodně ne ve dvě hodiny v noci!

5.9.2008 v 12:13 | Karma: 9,20 | Přečteno: 1828x | Diskuse| Ostatní

Barbora Tesnerová

Stát si za svým? Ale kdeže!

Jedna relativně nedávná osobní zkušenost s dámou či spíše dívkou, která tvrdila A a dělala B... Nebo ještě spíše Z.

30.8.2008 v 20:31 | Karma: 10,92 | Přečteno: 1643x | Diskuse| Osobní